piątek, 1 marca 2013

Współpraca Demi Moore z Oriflame


Jesienią 2012 roku firma Oriflame podjęła współpracę z Demi Moore, która została twarzą ekskluzywnej linii kosmetyków More by Demi, która powstała z myślą o silnych i nowoczesnych kobietach. W jej skład weszły: woda perfumowana, kosmetyki do  makijażu i pielęgnacji ciała oraz akcesoria i biżuteria. Zaangażowanie holywoodzkiej gwiazdy zostało ogłoszone podczas Złotej Konferencji w Sztokholmie. Wybór nie był przypadkowy, jak powiedział Johan Rosenberg, wiceprezes Global Marketing and R&D, Oriflame: "Współpraca z Demi jest dla nas niezwykle istotna i doskonale oddaje wartości Oriflame. Aktorka jest uosobieniem silnej kobiety, która odniosła niepowtarzalny sukces i może być inspiracją dla wielu kobiet, które dążą do osiągnięcia wyznaczonego celu. Jej kariera i postawa doskonale utożsamia wartości Oriflame". Aktorka chętnie wspiera działania charytatywne, angażuje się w pomoc kobietom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej. Jest inspiracją i wzorem naśladowania dla innych kobiet. Reprezentuje postawę i zaangażowanie Oriflame we wzmocnienie pozycji kobiet na świecie.

Kampania reklamowa użyła wizerunku gwiazdy w spotach telewizyjnych, reklamie prasowej, na nośnikach reklamy zewnętrznej i internetowej, a także w materiałach Oriflame, tj. katalogach, biuletynach oraz na stronie www.

W spotach telewizyjnych, których wyemitowano w sumie 4115, wykorzystano motyw baśniowy, Demi Moore wcieliła się w Czerwonego Kapturka, Kopciuszka i Królewnę Śnieżkę. Reklamę emitowały główne stacje telewizyjne: Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVP oraz stacje tematyczne. Pojawiła się ona także przed seansami w 36 kinach w Polsce. 

Reklama prasowa objęła najważniejsze kobiece pisma: Avanti, Flesz, Gala, Glamour, Naj, Olivia, Party, Show, Świat Kobiety, Twój Styl i Viva.

W reklamie outdoorowej zastosowano citylighty, które zlokalizowano w 8 największych miastach i 25 mniejszych miejscowościach. Łącznie użytych zostało 600 plansz.
Ciekawym i rzadko spotykanym w Polsce nośnikiem reklamy były zapachowe wiaty przystankowe rozpylające zapach perfum, które postawione zostały w Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Warszawie, we Wrocławiu oraz na Górnym Śląsku. W sumie wykorzystano 27 takich wiat.
Oczywiście w kampanii nie mogło pominąć mediów społecznościowych. Do współpracy zaproszono kilkanaście polskich blogerek, których zadaniem było zobrazowanie czym jest dla nich kobiecość. W konkursach, które organizowały blogerki dla swoich czytelniczek można było wygrać perfumy promowane przez Demi Moore. 
Na Facebooku uruchomione zostały dwie aplikacje, gdzie można było wyjaśnić co jest kobiece lub stworzyć kolaż. Prace graficzne wzięły udział w konkursie, a do wygrania były perfumy i kosmetyki z linii More by Demi. Do konkursu zgłoszonych zostało 2600 prac, a fanpage Oriflame Poland uzyskał 18%-owy wzrost liczby fanów.

Kampania reklamowa Oriflame miała wymiar ogólnoświatowy, jej adaptacją na rynek polski zajęła się agencja Epoka. Planowaniem i zakupem mediów dla Oriflame Poland zajęła się firma Arena Media.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz