środa, 17 kwietnia 2013

Trailery dwa

Dzisiejszy wpis będzie krótki, bo pierwsze skrzypce odegrają dwa trailery filmów, które już niedługo zagoszczą w kinach. Dwa, naprawdę dobre (mam nadzieję), filmy.
Pierwszym filmem jest kontynuacja Star Trek w reżyserii J.J. Abramsa - Into Darkness. Fanem tego uniwersum nie byłem, serial oglądałem wyrywkowo, filmy ot tak, bo były. Star Trek Abramsa bardzo mi się podobał, a oglądając ten zwiastun, mam ciarki na plecach. Wiem, że będę bardzo zadowolony po jego obejrzeniu. Kontynuacja jest zrobiona na modłę - bigger, better, more badass. Nie przeszkadza mi to wcale.


Drugim filmem jest zupełnie nowa produkcja, ale jej twórcy nowicjuszami nie są. Film o Supermanie reżyseruje Zack Snyder, a Christopher Nolan jest producentem wykonawczym i pomysłodawcą. Odnoszę wrażenie, że widzowie będą mieli mieszane odczucia po obejrzeniu tego filmu, tak samo, jak różne opinie można było przeczytać i usłyszeć po ostatnim Batmanie. Szykuje się kino z ciężkim klimatem i kilkoma fajerwerkami. No właśnie, pomysł z Batmanem - odejście od widowiska dla nastolatków - wypalił. Więc i w przypadku Man of Steel liczę, że koncepcja wyjdzie tej produkcji na dobre. Jest też analogia do Mrocznego Rycerza - tytuł, w którym nie pojawia się w ogóle słowo Superman.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz